Post Page Advertisement [Top]

终于,在众人的期盼声下,A水准的成绩终于放榜了。我去年只考中文与专题作业,这次只拿到中文的成绩。很遗憾的,我拿到“B”。可是,没时间了。不能再重考,我也没有精力去重考。还有五科的成绩等着我去“拯救”!这,只能是个遗憾好了。在这接下来的八个月多,我得暂时忘了中文的存在,把精力全全投入在我的英语与其他四个科目上。哈哈。

end of chinese posting.coz talking abt chinese, must respect mah,so put in chinese loh

Okay, enough of Mandarin.Basically, what the above is trying to "announce" my results and telling the world that I intend not to retake the Mother Tongue examinations end of this year.Haha.I am a bit thick skinned(as thick as crocodile) right?

No comments:

Bottom Ad [Post Page]

Ads by Google
| Designed by Colorlib